Pelin__1 tanya25 ah canım ya benim de plesenta aşağıya yakın ama yürüyüş yapıyorum yani tempolu değil de gezinti gibi.. Bu sefer gittiğimde biraz ukarı çıkmıştı plesenta yani çok yorulmadığın sürece hafif hafif yürüyebilirsin bence, çok geçmiş olsun 🥺
tanya25 Pelin__1 Allah raxınolsun canım çok teşekkür ediyorum bende başladım hafif hafif yürüyorum inşallah bir an önce atlatırım 🙏