Başta folbiol alkıştım eczaneden doktorum dozu çok yüksek diye bıraktırdı folik us verdi onu kullandım. Dozu daha yeterli dedi. Az önce bir arkadaş folbiol ile alakalı post açmış ona bakın folik asit değeri çok yüksek çıkmış onu içince. Fazlası da zararlıymış. İyi araştırın. Folik us şart değil ama en azından dozu o oranda olmalı