Salishlisi Hanımlar merhaba 48 saat snra 2. Beta testinin sabit olduğunu hiç yükselmediğini görüpte gebeliği sağlıklı devam eden oldu mu? 72 saat snra (3. Beta testinde baya yükselme var) 🤔
2pati1baby Salishlisi cihazda bir sıkıntı vardır yoksa imkansız ,ki çoğu zaman cihazlarda sıkıntı olabiliyor
derindemir Salishlisi gebelik testinde çift çizgi görüncw hemen kan verdim ve negatif çıktı.2 gün sonra tekrar yaptırdığımda yüksek bir rakam çıktı 2 günde yükselemeyecek kadar.hata yapılabiliyor maalesef sonuçlarda
Salishlisi derindemir Umarım sonuç hatalıdır 🤲😔 Cuma vermiştik en son testi sağlıksız bir gebelik demişti doktor ve ultrasonda bugün görünmez Salı günü gel bakalım kan sonucuna göre harekt ederiz demişti.. SAT’ne göre bugün tam 5+2 olduk
derindemir Salishlisi Allahtan umut kesilmez.herşey yolunda gidecek ben iananıyorum.🥰bende haftaya gidicem ilk defa kontrole.şu an 5+5 im tam 7 de gitmeyi planlıyorum
Salishlisi derindemir İnşaallah 🤲💕🌸 Rabbim sağlıkla,sıhhatle, afiyetle kucağınıza almayı nasip etsin minik mucizenizi 🥰