NebahatBoncuk Merhaba bayanlar. 30. Haftaya girmiş bulunuyorum. Dış çekim yaptırmak istiyorum. Bildiğiniz ınstagramda hamilelik çekimi icin elbise kiralayan veya satan yerler var mi acaba. Bide kacinci hafta uygun olur cekim icim acaba
Oykuaygun NebahatBoncuk 30dan sonra yapıyorlar. 2 haftadır bende yaptırcam ama şansıma izmirde yağmur yağıyor 😪 kıyafeti çekim yaptıracağınız yer vermiyor mu?
obirannea NebahatBoncuk https://instagram.com/antalyadress?igshid=11l30zir5l5s bu site de var çok uygun ve cok gzuel
Demiralpmoms NebahatBoncuk bende çok ıstıyordum hamile çekımını. Karnım hemen çıkmadı o haftalarda 35ten sonra çıktı bu seferde bseyler oldu erteledim derken ağırlaştım yapacak halim kalmadı. Bence çok ertelemeyin tavsiyem 😊
NebahatBoncuk Demiralpmoms herkes oyle dior benimde karnim pek cikmadi yani var ama boyle cekim icin buyuk degil. Bakalim 32. Hafta gibi yapicam ins
Kimse13- NebahatBoncuk bende iki hafta önce yaptım çekimi çok güvenilir ve Güler yüzlü bir bayandı gerçekten çok ilgilendi fiyatıda uygun
Mammimammi NebahatBoncuk bence başka fotografçı araştırın. Bir çogu kıyafeti de kendisi veriyor. Aksesuarlarıyla. Birdaha giyilemeyecek bir elbiseye 400.500 verip de boşuna masraf yapmayın. Ben öyle yaptım. 400 TL ye 3 farklı elbise ve aksesuar giydim fotografları da çektirttim
Mammimammi Edadncl55 albüm veya baskı yok canım. 600 kadar fotograf çekti. Hepsini usb de bize verdi. Sizde baskı falan varsa ondan daha pahalı olabilir. Ben armut tan bulmuştum. Sizde ordan talep oluşturun gelen fiyatlara göre seçersiniz
Oykuaygun Kimse13- o fazla fiyat verdi ya 🙈 başka bir yer buldum 900e hamilelik, yenidoğan 2 konsept ve aile çekimi olcak 🌼