denizmanzarasi bireylulmeselesii canım benim de böyle bugün, yarın ve diğer günler de çatlayıp catlamadigina bakmamız lazım ,🥰
Kuzusu0810 bireylulmeselesii Elfii00 @denizmanzarasi benim de sizin gibi aynen bugün böyle inşallah tutar 😇
Elfii00 Yapmaya devam et canım ve değerlendirmeye de belki daha koyulaşır siliklestiginde catlamıs demektir siliklesene kadar ve siliklestikten sonra ki 3 gün değerlendir o günleri ❤️❤️ Silik cıkınca test yapmana gerek kalmaz hayırlısı olsun
bireylulmeselesii denizmanzarasi inşallah ikimizin de tutar o zaman 🥰 sans artsın diye yapılması gereken başka bir şey var mıdır acaba 😑
Elfii00 bireylulmeselesii ben daha yeni deneyip yeni sonuç aldığım için söyleyim belki işinize yarar. Canım Değerlendirmeden sonra duş almadım ayaklarımı karnıma çekip yattım.sabah duş aldm yumurtlama ve çatlama olan günleri hergğn degerlendirdim catlamadan sonra da 3 gün degerlendirdim 🤲🏻🤲🏻🤲🏻
bireylulmeselesii Elfii00 ben de uygulayacağım o zaman ☺ alah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin Inşallah 🙏 ben daha önce 10. Ayimda hiç beklemediğim bir anda gebe kalmistim ama maalesef 9. Haftamda kurtaj olmak zorunda kaldım. Bu ay tekrar denemek istedim. Tutsun diye çabalıyorum işte ☺
denizmanzarasi Kuzusu0810 ay hadi ins kizlar güzel hayırlı haberler verelim birbirimize 2 hafta sonra 😍🙈🙈