Mesutnur15 Momlf bu ayki randevu lar cokdan doldu cnm ama sabah 7 gibi hastaneye gelirsen cihazdan da alabiliyorsun her doktorun cihazdan günlük 5 hasta alma hakki var
Beriliko17 Nrcncglyndrl tam bir fiyat sormadım açıkçası ama bı tanidigim yakınlarda doğum yaptı 4500 buldu diyordu .
Gulsen4224 Kevserlina Selçuklu tıp daha iyi cnm kadın doğumda yaptım ben o yüzden sordum orası kötü baya yine sana kalmış tabi şehir hastanesini denedim mi gittin mi
Esrakocer Farabiye gidiyorum canım 3000 TL artı takipli gebe olduğum için%20 indirim bir de sendikamdan %25 indirim var 2250ye geliyor
Momlf Mesutnur15 dğer ay için gerekli canm da bu doktoru söyleyen olmuştu denk getiremedim. Şehir hastanesine gidiyorum
Tugcegurumi Selçuk universitesi tıp a gidiyordum zaten ozeli de varmış Ayşegül hoca ya gidiyorum şimdi sezeryan 750 normal doğum 2000 bin mis son haftalardayiz 🤲🥰
Serpil-3 Tugcegurumi asıl yani tıp fakültesi de mi para istiyor bende Meram tıp ta olacam inşallah ama hiç bilmiyorum para alıyorlarmı benim dr Ali Acar
nazlizci yasmnydn sezaryan mı oldunuz azer hanımda bende ona gidiyorumda doğumları nasıl merak ediyorum
Kevserlina Gulsen4224 yok gitmedim açıkcası bana çok uzak şehir hastanesi ama doğum yapan arkadaşlarım özel hastaneden farkı olmadığını ilginin de güzel olduğunu söylediler