Cmdk canım zaten hesaplanırken gebeliğin ilk 2 haftasında daha gebelik oluşmamış oluyor yani hamilelik aslında gebeliğin 2. Haftası başlıyor. Doktorlarda huna göre hesaplıyor. Yumurtanın oluşmaya başladığı hünden itibaren yani. Senin durumunda eğer ailelerden çekiniyorsan 2-3 hafta az söyle çevrene ki zaten kimseyi ilgilendirmez bu 🥰 hamişliğinin tadını çıkart