Enk3333 ozlemak42 ay kardeşim de öyle doğmuştu Annem çok zorlanmıştı bir de 15 yıl önce hastanede kötü olunca normale zorlamışlardı kardeşimin popo mosmordu sonra gitti ama izi
Beren123 irorkay Benimde kapalıydı bebek aşağıda olduğunda yatıp dinlenmeme rağmen baskı yapmış açılmış.korkutmak için söylemiyorum ben yaşadım siz yaşamayın tedbirinizi alın efeksiyon tahlilinizi mutlaka yaptırın bu tetikliyor dedi doktor
Abcxyz irorkay ooo o daha cok doner benim ki takla atti icerde bas asagi oldu, kafasini mideme dayadi totosunu dondu trip dimdik oturup trip atti, yan yatti her turlu pozisyona girdi 😂😂 rahim agzin kapaliysa korkulcak bisi olmaz 😇
Esosun irorkay normal duruş pozisyonu oymuş doktor bugün bana da dedi😅 dönmüşmü dedim yok normal pozisyonları öyle dedi doktor bende 32 haftalığım
irorkay Esosun benim henüz 20 haftalık ya o yüzden korktum ama anladığım kadarı ile dönebilirmiş bebek
Esosun irorkay aynen döner geri normale de döner korkma aşağıya yaklaşmadığı sürece doğum olmaz zaten😊