Bugün doktora gittim 37+2haftalığım bebeğimde gelişim geriliği var dedi doktor 35+5 gözüküyor kilosu 2800 dedi bu zamandan sonra bi sıkıntı olmaz dedi ama ben üzülüyorum.eşimin tarafı minyon tipli acaba genetikmidir.hemşirede minyon olacaktır dedi ama işte insan takıyor.haftaya tekrar gideceğim.benim gibi olanlar neler yaptı acaba.bebeği doğunca küveze alındı mı bi sıkıntı yaşadılar mı.