kizlar daha once de yazmistim Adetim 2 gun geçikince kan tahlilinde 50 cikti doktorum gebelik düsünme demişti tutunma bazen oluyor bazen olmuyor diye bugun tekrar verdim kan testi adetin 6. Gunu yani 363 geldi doktora görünmedim sizce durum nedir endişelim hala