Merhaba kızlar birkaç ay ara ile 2 kere hormon testi yaptırdım hiçbir sıkıntım cıkmadı arada progesteronada bakardı doktor çatlama olmuş mu diye hep 8yada 9 çıkardı değerim. Belli başlı değerlere baktı herhangi bir sıkıntımın olmadığını yumurta tembelliğimin de olmadığını söyledi. Değerleri normal olup yumurta olgunlaşma yada çatlamada sıkıntı yaşayan var mı neden böyle oluyor?