Busraonen Elifberk sen yine de doktorunla konuş bence ama ben en son 37. Haftama girerken sonlara doğru daha hızlı kilo alır yani daha çok alır demişti
Gllpkr Elifberk bende 36+5 gitmiştim yarın 37+5 olcam bakalım ne kadar olduk ona göre yarın anca söyleyebilirim canım ama takılma çok doktorun ne dedi bu durumla ilgili
Nazlideniz91 Elifberk Son haftalarda kilo alımının az olduğunu söyledi doktor. 36 haftadan 37 ye kadar 30-40 Gr almıştı çok normal dedi. Kilosu haftasıyla uyumluysa endişeleneceğiniz birşey yok Allah’ın izniyle ☺️🤗
efruzzz Elifberk 37 den sonra kilo alimi azalir diye biliyorum zaten doktorun da iyi dediyse dert etme
Nazlideniz91 Elifberk Ne demek, endişelenecek bir durum yok. İnşallah hepimiz sağlıkla yavrularımızı kucağımıza alırız 🥰🙏