Meloss37 Handncal 36 haftalık yaptım hiç Bi sorun yaşamadım şükürler olsun 🙏 iyi şeyler düşün iyi şeyler olsun canım haftası kötü hafta değil doğsada bence
Tyrcm Handncal 36+3 de doğum yaptık bugün 10 günlük olduk 4 gün kuvezde kaldı kilo alsın hızlıca diye şimdi iyiyiz şükür 🙏🏻
123alpseda Handncal ben yapıcam canım bebek sağlıksa 36 haftada bile problem olmaz her bebek bir değil tabi bazen 36 haftada Doğum oluyor ama annenin tansiyon oluyor vs bebek gelişemiyor yada kan akımı yavaşlıyor bebek bebek durum durum değişir
Handncal 123alpseda hayırlısı olsun cnm bizde yarın 37 haftalık oluyoruz kontrolümüz var bakalım hayırlısı inşallah🙏