Asilbebek Kizlar 40 hafta oldum hala gelmeye niyeti yok sancim nst var ama normalde yok sadece şiddetli kalca ağrısı var bende aranızda hala doğuramayan varmi
Kubra1998 Asilbebek 39+3 ten selam 🥰 valla bizde ne sanci ne acilma hic bisey yok icerisini cok sevdi nazlı kızım galiba 😂
Sueda-123 Asilbebek bende aynı durumdayım bende nst bile sancı yok adet tarihine göre 41+4 cihaza göre 40+5 🤦
Asilbebek Sueda-123 alttan muane olurken bile çok canım acıyor doktorun elini itiyorum açıklık muannesinde nasıl normal doğum yapicam bilmiyorum
Gulsenela Benim 39+2 2,5 cm açıklık var dedi ama bebek kanala inmemiş 😨daha sancımda yok sadece vajina üstündeki sanki bağlarım kopcak gibi aşırı ağrıyor sizde de oluyor mu kalkarken yürürken aşırı zorlanıyorum
Ozlemust Gulsenela bende açıklık yok ama o kasık kısmı bendede 10 dakika ağrıdı 2 kere geçti birdaha olmadı
Haziran98 Ozlemust 39.haftada 1cm di sancım hiç yoktu suniyle başlatalim dedi doktor sabah 6dan öğlen 3 kadar suni sancı aldım ama çok rahattım nst sancı çıkıyordu ama ben hiç bir şey hissetmiyordum sonra bebek kendini kasmaya başlayınca sezeryanda ortak kıldık doktorumuzla birlikte şuan 6 aylık bebişim darısı sizlerin başına inşallah 🤲🏻
Gulsenela Ozlemust benim baya gün boyu devamlı şekilde sadece oturup yatarken sorun yok önceden dr rahim büyüyor demişti ama doğum geldi hala mı büyüyor anlamadım 😀
Nohut Asilbebek 39+0 yürüyüş yapıyorum, hurma Ada çayı sguat ama yok ne ağrı ne sancı hiç bir şey yok 😣 rahatları iyi sanırım içeride 😃
Damla_190 Ozlemust sizde durumlar nasıl bizim sadece yalancı sancılar var geçen hafta cuma günü nst de sancım cikti yatirmak istedi doğumhanede takip edelim dedi 1 cm aciklik vardi ama ben istemedim.Suanda sadece kaislma ve ara ara sancı vuruyo bakalim ne zaman gelecekler🥰
Mrvgl Asilbebek Kuyruk sokumum da ağrıyor. Belirtilerimiz aynı gibi .. bugün kontrolüm vardı açıklıga baktı doktor işaret parmağının tamamıyla baktı desemmyeridirn😀 hiç açılman yok bebekte kanalda değil dedi. Cuma günü cantanla gel duruma göre yatış yaparız dedi
Ozlemust Mrvgl benimde baya Bi derine baktı başıni hissediyorum inmiş demişti salı gle tekrar muayene edelim sancın varsa açılma varsa suni veririz dedi yoksa sezeryan dmeişti yarın gideceğim heycan korku belirsizlik değişik bir haldeyim 🤔🤪
Mrvgl Ozlemust Hakkınızda hayırlısı olsun. Ne güzel yola girmiş en azından.. bir gece de bile iner, sancilanirsin diyorlar . Hakkımızda hayırlı olanı versin inşallah Rabbim 🤲🏻🤲🏻🤲🏻❣️❣️❣️