Kubra1998 Merhabalar bugun ikinci kez çatı muayenesi oldum ve kendinizi kasmazsaniz burda anlatilan kadar öldum bittim denilecek bir durum yok sadece derin nefes alip rahatlayin ilk yapilinca belki sizi rahatsiz edebilir ama ikincisi daha kolay geciyor 🥰
Sayeninannesi Kubra1998 😯 kaç kere yapılıyor ki. Geçen hafta çok ağrılı bi şekilde gittim o zaman yapıldı çatı muayenesi çok acıdığını hissettim ağrım oldugu için galiba. Tekrar yapılıcak mı ya 🙁
Kubra1998 Sayeninannesi canim son haftalarda açılman var mi yok mu diye bakiyolar 39+3 um 3 gunde bir gidiyorum ve bakiyolar