Kısmetse temmuzda geliyor bizimki de henüz anneannesi örülecek şeylerini örüyor. Annem ve ananem zıbın, ust baş,banyo havlusu , almaya başladı . Ben birazda ağırdan alıyorum 🙈. Ne giydirecegime karar verebilirsem almaya başlayacağım . Yaz bebegi olacagi için kısa kollu seyler almak istiyorum herkes üşür diyor bakalim 😅