Valla ben gittim hiç de memnun kalmadım adam 9 da ayılamamıştı resmen esneyip durdu önce bikaç değer söyliycem sonra anlatmaya başlıycam dedi o kadar robot gibi konuşuyo ki dediği hiçbişeyi doğru düzgün anlamadım birde burun kemiği küçük gibi kromozomal sıkıntı olabilir dedi kurt düşürdü içimize sonra olmayadabilir dedi saçma sapan. livle anlaşmalıydı bide 500lira para verdik çöp resmen verdiği fotoğraf da alelade hiç tavsiye etmem