Anneciikk Ben ona gidiyordum ama değiştirdim ilk zamanlar iyiydi sonradan değişti gibi 19+4üm şuan bilmiyorum ya bana denk gelmedi ilgili halleri çok ya da kendisi öyle kanamam oluyordu sürekli ertesi gün cevap veriyordu sürekli zorla sorarak öğreniyordum bazı şeyleri doktor olarak asla kötü damgası vuramam ama hastane tam teşekküllü değil kesinlikle bi iki kere gidip kararı siz verirseniz içiniz daha rahat eder