Merhaba muayeneden çıktım az önce. 37 haftalığım şuan bebeğin kilosu 2900 çatı muayenesinde baya zorlandım açıkçası .. Doktorum suyun çatın uygun normal doğum için ama bu kadar kasılman kafamda soru işareti bıraktı dedi daha önce vajinusmustum tam atlatmış sayılmam açıkçası ama eskiye nazaran daha iyiydim. Haftaya gel tekrar düşün taşın sezeryan mı normal mi olacağına karar ver dedi.. Böyle bir durumla karşılaşan oldu mu aranızda ?