Kuzeyufuk bebkler memede uyumayı sever. Ama doymadığını düşünüyorsnız göLeri kapandığında kafasını sevin, doyana kadar uyumasına iZin vermeyin. Benim kızım da öyleydi, emzirme danışmanı göyle yapmmaızı söylemişti. İşe de yaramıştı. Birde yeni doğan benekler bir memyi 20-25 dk emerler zaten. Ancak doyarlar. BenğiniZin kilosu iyi ilerliyorsa, günde 8-10 çişli bez alıyorsanız doyuyordur.