Ozlemust Bizim geçen hafta cuma günü nst de sancımız cikti baya daha sonra çatı muayenesi olduk.1 cm aciklik var dedi doktorum istersen doģumhaneye alalim orda takip edelim ya da evde takip et dedi.Kasılmaların çok olursa sancın olursa gel dedi.Ben evde takip etmeyi kabul ettim.Eve gelince de nisanim geldi ara ara yalancı sancılar vuruyo kasilmalarimiz var çarsamba gûnü tekrar gidicez bakalim😊