Doktoruma sorduğumda kilolu hamilelerde genelde sezaryen öneriyoruz. Alttan dikiş daha zor iyileşebiliyor ve normal doğumda sıkıntı yaşama ihtimali daha yüksek demişti. Bildiğim araştırdığım kadarıyla da kilo varsa genellikle sezaryene yönlendiriyorlar. Bende kilolu hamile kaldım merakla bekliyorum doğum şeklim ne olacak diye. Korkmayın kolayca doğarlar inşallah.