daha önce covid olduğumu yazmıştım. Eşimden bana geçti.Yoğun bi şekilde öksürüğüm var,her öksürdüğümde bebeğime bişey olacak diye çok korktum. 15 gündür eşimle aynı evdeyiz ama dokunamıyorum,görmüyorum bile. haliyle çok duygusallaştım ve gece ağladım baya sinirlerim boşaldı beni görünce eşimde başladı.Neyse bizim uzun zamandır isim tartışmamız sürüyordu . Sabah uyanır uyanmaz bana söylediği şey senin istediğin isim olsun . Yeterki siz sağlıklı olun . Ben oğluma dokunsam yeter dedi. Öyle diyince tabi benim gözyaşları yine döküldü . Oğlumuzun ismi artık belli. O en başından beri çok güçlü ve savaşçı bir bebek oldu .Ben ağlarken ben burdayım dercesine daha sert tekmeledi.orda olduğunu bileyim diye. İsminin anlamı gibi.Güçlü ve savaşçı Oğlum benim.. Cihangir’im💙