Havva- bende puset almayı düşünmüyorum direkt doğum itibari ile kullanabileceğim 360 derece dönen oto koltuğu alacağım arabada güvenliği için 0-3 yaş mı artık kaça kadar kullanılan oto koltuğu var bakmadım tam olarak ama yeni doğan itibari ile kullanılandan alacağım ve yatar pozisyonu olan bir bebek arabası ben malezyadayım ve pusetle çıkartma zorunluluğu yok hatta hasteneye gittiğimde görüyorum ilk muayeneleri için getirilen bebekleri hep kucakta getiriyorlar çoğu araba bile tercih etmiyor. Neyse ben oto koltuğu, joie Versatrax marka bebek arabası ve kanguru alacağım. Kanguru ile taşımak daha kolay olacaktır diye düşünüyorum. Ama sonrası nasıl olur bilmiyorum. Bazen planlanan gibi gitmiyor. Çok kolay gelsin keyifli bir hamilelik geçirmenizi diliyorum.