Zzzzzz İkizlerim olacak doktorum normalde doğurabilirsin dedi duruma göre Karar vereceğiz son anda ne olursa artık benim gibi olan var mı ? Sizce sezeryan mı normal mi ?
Deletedmom206 Zzzzzz banada Doktorum normal yapabilirsin diyor ben cok korkuyorum dogumada az kaldi sezeryan karar verdi doguramam ben normal
sare55 bende ikiz hamile degilim ama . sizin gbi kararsiz. bakip soylicez dedi. cati muayenesi yapicak 10 gun sonra dogumada 28 gun kaldi sezeryan olursa bir hafta once aliriz dedi. bi kararsizlik muamma gidiyo.. 10 gun sonra netlesicek.
Deletedmom206 sare55 bende 36+5 oldum haftaya randevum var korktuğumdan dolayı 38 haftada denk geliyor 26 Haziran'da yatiş yapalim dedi 40 haftama kadar beklesem dahami iyi oluru düşünmekten son haftalarım hiç güzel geçmiyor