Merhaba güzel anneler , 37haftalik hamileyim. Normalde her gün evimi temizler yürüyüşümu yapar enerjim yerinde olurdu. Fakat bugün bebegimin hareketlerinde seyreklik yani azalma ve ciddi anlamda üstümde halsizlik var kafam kollarım kalkmıyor bunu yaşayan var mı sebebi ne olabilir sizce