Linaninannesi_ Kızlar çocuk için sağlık sigortası yaptırıcam, hangi sigorta sirketi daha avantajli olur??
Busra34ybg Linaninannesi_ ben kendim için axa kullanıyorum bebeğim içinde aynı şirkete başvuruncam memnunum 2 yıldır kullanıyorum
Gizoos Linaninannesi_ hangi şehirde yaşıyorsunuz ona göre poliçe yaptırmanız iyi olur. Ben tamamlayıcı sağlık sigortası yaptırıyorum doğa sigortadan yaptırdım eşimle kendime bebek doğunca 15 gün içinde kendisinide ekleyeceğiz. Çoğu hastanelerde geçiyor. Sigorta şirketlerin sitelerinden anlaşmalı kurumlarına bakabilirsin. Birde sigortacı sana bütün şirketlerin teklifini veriyor. İstersen sigortacımın numarasını gönderiyim görüş canım
tonbikinannesi Gizoos merhaba bende düşünüyorum da ödemesi nasıl oluyor aylık mı miktarı ne kadar ve içeriği neleri kapsıyor bilgi verebilir misiniz 😊
Gizoos tonbikinannesi kredi kartına taksit yapıyorlar canım. Tamamlamayacı sağlık sigortasında devlet hastanesinin karşıladığı uygulamaları özelde yaptırıyorsunuz. Atıyorum idrar kültürü testini sgk karşılamıyorsa o testi ücretle yaptırıyorsunuz. Birde daha önce tanısı konmuş hastalığınız varsa onlarda muayenede karşılamıyor. Mesela böbrek hastasınız daha önce tanınız kondu böbrekle ilgili doktora gittiğinizde size muayene ücreti tahliller ücretli çıkar.
Gizoos tonbikinannesi yani devlet hastanesiyle uğraşmaktansa özele gitmek daha mantıklı oluyor canım hem doktorlar adama akıllı ilgileniyorlar hemde sıra beklemek zorunda kalmıyorsun. Yani bence yapılması gerekiyor.
tonbikinannesi Gizoos örneğin ben hamileyim özele gidiyorum zaten belli indirimlerde alıyorum kamu kurumundan dolayı, sadece devletin karşıladığı testleri ücretsiz yapıyosa diğerleri yine ücretliyse sigorta şirketleri karda bizler değil gibime geldi😊