Muko oraya bende gittim cansu hanıma kanamam oldu öyle kötü konuştu ki bi daha kontrole falan gitmedim bütün doktorları iyi diyorlar ben nurane hanıma gidiyorum çok ilgili fiyatlarda gerçekten uygun hastane temiz doktorlar çalışanlar ilgili ben büyük kızımı da çocuk doktoruna götürdüm çok güzel ilgilendiler isterseniz bi deneyin memnun kalırsınız