Kızlar 37+5 haftalık oldum şimdi hastanede bekliyorum suyum geçen hafta 90 dı bu hafta 45e düşmüş yırtıklıktan şüphe ettiler şimdi test yaptım yırtık var mı diye normal Doğum görünüyordu bu zamana kadar suyu biterse suni sancı mı verirler bebek baş aşağı çünkü yoksa sezeryana mı alırlar