nunis2812 Kızlar Kayseri’de hamilelik takibi için gidip memnun kaldığınız gerçekten işini iyi yapan kadın doğum doktoru var mı önereceğiniz
2pati1baby nunis2812 ben Acıbademde Mustafa taşa gidiyorum riskli ve tüp bebeklere bakıyor ,ekibi ve kendisi oldukça pozitif ve çok ilgililer
2pati1baby nunis2812 400 TL ,cemal ünlü de iyi deniliyor🤔 aynı şekilde oda acıbademde muayene ücreti sanırım biraz daha uygun.Oda ilgili bir hekim
kdr38 tekden hastanesinde gülcan yazıcı özgüne gidiyorum aşırı sempatik ve ilgili bir doktor çok memnunum muayene ücreti 165 tl