Selmanseda_ Kızlar dün akşam ve bugün bel ağrım başladı ve işanılmaz derece karnım ağrıyor sanki cişim varda tutuyor gibi birazdan doktora gidicem ama Gine’de size sorayım dedim neden sizce 7+4 2.gebeliğim