Havva1995 siz bugün baya erkek postu açmışsınız 😂 17 haftalığım ne tek bir bulantım oldu ne de mide bulantım ama sürekli uyudum hala da uyuyorum karşımda sivri yuvarlak değil etrafımdaki herkes erkek bebek heralde tahmininde bulundu fakat kızım oluyor. Değişik hurafelere inanmayın herkesin istediği bişey illa ki oluyor ama kendinizi şartlamayın derim