Havva1995 cok saçma düşüncedeler sağlıklı hayırlı olsun demiyorlarda kız erkek diye ayırıyorlar benim baba tarafı da aşiretmiş önceden şimdi pek kalmadı ama biz de 5 kardeşiz 4 kız 1 erkek valla babam hiç erkek olsun dememiş hatta kızlarım daha hayırlı der her zaman rabbim hayırlı sağlıklı evlatlar nasıp eder inşallah 🤲 🥰