Herkese selam yazdiklarimda kusurlar olursa afedersiniz:) 41 haftasinda gelen Nefes kizimla hikayemizi paylasmak istiyorum . 41 haftama girmisdim herkes sen neden dogurmuyorsun diyordu bana bir gun oylene karsi kendimde bir islaklik fark ettim ama cok az aksama kadar boyle devam etdi sabah erkenden doktorumu aradim bir gelde kontrol edelim dedi gittim ve bana uzun zamandir suyumun geldiyini yeni birsey olmadigini ve cok az kaldigini soyledi yatisini yapalim dedi . Bende hazirlanayim hastane cantami alip gelirim dedim . Hazirlandim dusumu aldim cantami aldim hastaneye gittim doktorum kontrol etsi agrin varmi dedi dedim yok dediki nasil olur cocugun basi elime degdi senin sancin geliyorda sen bilmiyorsun . Neyse ben suni sanci verilsin istemedim . Sonra suyumun geri kalanini patlatdi doktorum ve gitti 15 dak sonra hafif hafif sancilarim basladi hemsireler ebeler gelib kontrol ediyordu beni . Sanci geldikce odada geziyordum gecince uzaniyordum hic sesim cikmiyordu bagirmak yerine dua ediyordum bol bol sancilarim geldikce bebek sahibi olmak isteyenlere dua ediyordum onlarda yasasin bunlari diye. Neyse bir genc ebe geldi bakti cok az kaldi dedi bagirmak istersen utanma dedi . Bana soylediki tuvaletini yapar gibi otur ve ikin 2 3 dakika oyle vaptiktan sonra bana ikinma hissi geldi doktorum geldi ve bana ikinmami soyledi birden kizim kaydi gitti icimden dunyalar benim oldu ama bu cok kucukk dedim doktorumda dogum yapan anneler boyle diyor dedi tam 4 saat sonrada kizim yanima geldi ve kendim baktim kizima normal dogumun guzelligi iste. … Benim cok haraketli bir hamileligim gecti doguma gittiyim gune kadar haraketliydim . Haraketli olmak dogumu cok kolaylasdiriyormus onu anladim. Dogumunda soylenildigi kadar zor birsey olmadiginida gordum (aciya dayanikliyimdir) kormayin normal dogumdan Rabbim yardim ediyor unutmayin. Cok uzun oldusa ozur dilerim ben burda her gun uzun uzun normal dogum hikayeleri okuyordum bende yazayimda okurlarsa korkulari gider diye dusundum. Hoscakalin ne sorunuz olursa cevaplarim😊