Ceyda1236 Hanimlar merhaba. Avent biberon alacağım önceden cam almıştım ama çabuk kırılıyor. Yenidogan için hazır dursun istiyorum. Acaba 120 ml mi alsam yoksa 260 ml mi alsam. Nasil olsa sonradan da lazim olur büyük mu alsam sizce ?
Limosmom Ceyda1236 ben de burada bekliyim hiçbir fikrim yok alıcam ama anlamıyorum çok karışık geliyo 😅
Gizoos Ceyda1236 canım ben bunu aldım. Bende küçük büyük çok kararsız kaldım büyük aldım sonrasında kullanmak fiyatınıda çok uygun buldum diğer sitelere göre. Cuma akşam sipariş verdim bu gün elime geldi. Camıda baya kalın hemen kırılmaz diye düşünüyorum. https://sachane.com/chicco-natural-feeling-cam-biberon-0-ay-250ml.html
Tdof26 Ceyda1236 bende böyle düşünürken ikisini birden aldım 😂 ama indirimdeydi ikisi 100 küsüre gelmişti
Rbkny Ceyda1236 eczanede set halinde satılıyor ml boyutları onlardan alabilirsiniz iki türlüdür işinizi görücek ve kullanışlı olucak bence setini almak daha mantıklı tabi yine görüşüm karar sizin o sekılde daha iyi oluyor😊
Papatya-34 Ebebekte philips avent biberon takımı var , ben onu almıştım çok kullanışlı emzik ve biberon temizleme fırçası ile birlikte