Kızlar 38+0 haftalığım. bugün kontrol amaçlı gittim tansiyon ve ödemden dolayı doğumu biran önce yapmak gerek dedi, perşembeye sezeryan günü aldık nasipse. Ama korku var içimde daha önce hiç ameliyat falan olmadım endişeliyim. Sezeryan yapanlar yada olacaklar motivasyona ihtiyacım var😔