NefesDeniz Nurunannesiii12 sende iyi ki varsın canım benim🌹 ben ikiz gebeyim 34.haftama geldim hamileliğim başından beri vitamin alıyorum 10 kilo aldım bu süreçte ki çok çok iyi yani beni örnek alabilir vitaminle kilo alınmaz yani☺️ Sanırım doktor azıcık saçmalamış bir hamile kadın vitaminsiz bu zamanlarda bu yediklerimiz içtiklerimizle çok zor.
Nurunannesiii12 NefesDeniz tabikide zor 11+6yim gebelikten öncede kullandım.hala da kullanıyorum. Bulantı kusma hepsini yaşıyorum hep ac hissediyorum kahvaltılık ve ayran kefir dışında biseyler yiyemiyorum vitamin kullanmamış olsam elden ayaktan düşerim gibi hissediyorum .Kilo almadım veriyorum dilerim. sağlıkla kilo alırım. Sen de haftana göre 10 kilo çok iyi çoğu da bebekler rahim plesenta neredeyse 2 bilemedin 3 kilo bile almamissin. Doktor 10 kiloya kadar bebeğin demişti en basta gerisi senin.istah da yok vitaminleri iyiki kullanıyoruz . Kilo da yapmıyor. Bazı doktorlar insani ancak endişelendiriyor ne yazık ki.
busraakeskin Eaf folik asit Demir d vitamini elevit hepsini kullandım kullanıyorum da. Enteresan bir doktormuş. Kaldı ki onları içmezsen vah senin Haline yerinden kalkamazsın bi zaman sonra. Doktorunu değiştirip hemen yeni bir doktora gitmeni tavsiye ederim
Gglhtrk Eaf başından beri kompleks vitamin alıyorum omega3 ve folat içeren ,bıraktırmadı doktorum .Kilo da çok az aldım,kilo alacağımı bilsem de alırdım zaten.
Defneprensesannesi Eaf ben anway ürünlerini kullandım şimdi bitti alıcak durumumuz yok degerlerimi gercekten cok güzel yükselti biraz pahalı doktorum verdigi sadece demir eksikligi ilacını kullanıyorum 10. Haftadan beridir mültivitamin b vitamini d vitamini omega 3 ferritin c vitamini kullanıyordum ama haftaya doktoruma yazdırıcam dogumuma az kaldı ztn o zmna kadar onları kullanırım sizede öneririm o markayı
Teacher-mom Bende 12 de folik asiti kestim d vitamini ve omega 3 takviyesi + Demir hapı kullanıyorum doktor vermese ben zaten kesin isteyecektim ki doktorum sağolsun çok iyi bunları mutlaka gebeliğin bitene kadar kullan dedi hatta omega 3 emzirirkende kullan demişti
zehhraa Nurunannesiii12 merhaba bir sorum olacaktı Benim adetim 3 gün gecikti de test yaptım biri silik çıktı. Sizdede ayni durum oldu mu acaba
Nurunannesiii12 zehhraa erken gebelik testi ise silik çıktıysa kan verin bende silik çıkmıştı ertesi gün kan verdim ve gebeliğini. Erkenden öğrenmiştim. Daha sonra kese ve bebegi gorene kadar duxenli kan tahlili istemisti doktorum belirli günler kan verip değer artışı gözlemleniyor dış gebelik mi boş gebelik mi sağlıklı gebelik netlesene kadar duzenli kan vermeniz gerekir.
Eaf Nurunannesiii12 doktorum istiyorsan al ben genelde gecelerime onermiyorum zaten bebek alıyor anneden vitamini dedi. Ama ben alayım hocam dedim alabilirsin tabi dedi sorun olmaz dedi kilo yapar biraz belki dedi maddi açıdan da zorlanilmasini istemediğim için soyluyorum dedi yoksa kullanabilirsin dedi. Bende regenesis max aldim vitamin olarak 63 TL gibi bir fiyati vardi iyi geldiğini düşünüyorum ne kadar kullanılır onu bi sorucam doktora
Nurunannesiii12 Eaf benim aldigim folik asit multivitamin de 69 tlydi son 6 aydır kullanıyorum . 3 aylik hamileyim. Anneden vitamini aliyor bus der annenin vücudu eksik kalıyor doktorlar hep önerir vitaminleri önermem diyen bi doktor olunca sasiriyorumndogrusu kesinlikle kullanin tabi folik asit moral tüp defektini önler isterseniz google a ilk 3 ay filik asit yararlı midir yada folik asit yararları yaz in çok güzel bilgiler çıkacaktır.iciniz rahat etsin kullanın tabiki de aldığınız filik asit de begenilen bir filik asittir🌸👍
Eaf Nurunannesiii12 bana teste bakarak vermedi vitamin istiyorsan alabilirsin dedi ve yazdi Bende en iyisi bu dedi eczane o ilaci aldim