Rumessa Hasan Kayım’a gidiyordum. İlgisini göremedim. Detaylı ultrasonda sıkıntılar yaşadım hiç yardımcı olmadı. Hastane özel güya ama devlet gibiydi. Gerçi daha uygun fiyatlı olduğundandır. Şimdi iyiki de değiştirmişim diyorum doktorumu🙄
NekwaSultan Ben nilgün hanıma gitmeyi düşünüyorum bir arkadaşım 4 doğumunu onda yapmış. Hastane falan çok tavsiye ediyor 1250 normal doğum.