Merhaba anneler 32 haftalık hamileyim 3 gün önce kontrolde suyum un fazla olduğunu öğrendim doktor biraz tedirgin oldu meyve tatlıyı kes diyet beslen dedi ama vajinamda baskı ve bel ağrım var böyle bişey yaşayan varmı çok korkmaya başladım bidahaki kontrolüm 3 nisanda