LeylaKrlll Sezeryan doğum yapıpta sütü geç gelen oldu mu ya da kaçıncı günden sonra geldi bilgilerinize ihtiyacım var iki gün oldu henüz gelmedi ne yapmam gerekir
Bhralp0501 LeylaKrlll Ablamın bir hafta sonra gelmişti ama öncesinde çok az az geliyordu. Bol bol su içmek ve her koşulda aüt gelmese bile bebeği emzirmek önemli. Elektrikli pompada size yardımcı olacaktır bu süreçte. Süt sağdıkça çoğalıyor. Pes etmeyin 😊
Ladybird25 LeylaKrlll canım ben sezaryen Doğum yapmadım ama banyo yapma imkanın varsa dikişlerini iyice kapatıp sıcak bir duş alabilirsin hemen etki edecektir inşaallah yapamıyorsan banyo dayanabileceğim sıcaklıkta ki suda havluyu sıkıp göğüslerine kompres yapıp uyarabilirsin süt gelmesi için
gamzosgamzos Gun geldi bebegini her firsatta emzir emzirmedigin zamanlarda sagim yap tenini yakmayacak sıcak su altina gir goguslerini tarak yardımıyla yukardan asagiya tara rezene cayi ic bunlar sayesinde gelmisti bu arada bebegine mama takviyesi yap gelene kadar yoksa sarilik olur biberon kullanma meme reddine sebep oluyor canim
LeylaKrlll İki gündür pes etmeden veriyorum sıcak duş da alıyorum daha dün yeni başladım ona ama o ilk süt De henüz gelmedi benden Sezeryan da daha geç geliyormuş
Pelenk Üçüncü gün gelmişti ama o da az. O güne kadar yine de sağıp sağıp çay kaşığıyla vermiştik. Dört beş damla olsa dahi. İncir kompostosu kayısı kompostosu hurma iyi geliyor
Mrvysnn LeylaKrlll her gün duş al yanında annen felan varsa eger her fırsatta uyu dinlen bide araştır bazı bitki çayları sütü çogaltıyor
28umran52 LeylaKrlll 7 günde geldi canım bestlak damla verdi doktorum birde yulaflı bisküvi ye ve bol su iç sütün gelir stresten uzak dur
Saripapatyam1 LeylaKrlll Sezeryandan geç geliyor benmde 3. Günde ilk sarı olan süt geldi 4.gün normal sür gelmişti ben havluyu ütüleyip sıcakken göğsüme koyardım