CerenSelvi bende 38+6 yım ne kanala iniyor ne acıklık ne sancı kendime üzülüyordum sıkılıp duruyorum evde senin ki daha zormus ama belli mi benimde böyle olabilir 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ E peki birsey diyecegim bebek iceride kaldıkca kilo alır kac kilo oldu suan ki zaten kilo aldıysa normal olmaz 🤔🤔