Hdgn21 Kızlar pirinç içerikli leke giderici ve renk tonu açıcı kremim var 33+2deyim kullansam sıkıntı olur mu gebelikte zararlı olur diye hiç kullanmamıştm ama şuanda cildimin ihtiyacı var bilgiisi olan yazarsa sevinirim