Senay1 Karnınız agrıyor gibi oluyor mu dün gece çok agrıdı gaz sancısı dedim sıcak su torbası koydum ayağıma sıcak havlu yaptım karnıma iyi geldi bana ara ara agrılar oluyor gün icin de bel agrısıda oluyor bu aralar siz nasılsınız oluyor mu sizde de
Aslihanilhan Senay1 sıcak su koymanız iyi bişey değil ki o sıcaklık rahminizi gevşetir . Erken doğum sebebi bile olabilir. Banyo yaparken bile sıcak su önerilmiyo
Ebru-001 Senay1 ben o hafta agrıdan hastanelik olmuştum feci agrıyordu ama brişey çıkmadı doktorda canım sanırım herkeste aynı problem var
Edahmm Senay1 bebek büyüyüp yukarıya dogru çıktıkça bağırsaklar şiştikçe yer degiştikçe oluyomuş bende üşüttüm sanıyodum ama hiç belirtisi yoktu doktora sordum dedi bagırsakların yer degiştigi ve genişledigi için
Senay1 Aslihanilhan ayaklarımın altına koyuyorum doktorum koy dedi ve karnıma sıcak havlu koymamı da doktorum söyledi gazı çıkarmak icin yardımcı
belisslinaa Senay1 sormadım bugün kontrolüm var sorucam ama büyük ihtimal enfeksiyondan bebeği ara ara hissediyorum
zk92 Merhaba ben de 18.haftadayım. benim çok sık değil ama ara ara regl sancısı gibi oluyor. Bel ağrısını doktoruma sordum. Normal, dedi. Ama sıcak su torbası koymanızı önermem. Yine de doktorunuza danışın.
Senay1 zk92 doktorum söyledim karnıma koymuyorum ki ayağımın altına 1 saniye tutup cekiyorum yani öyle aşırı koymuyorum ben öyle rahimde oluyor bebeği hisetmemk beni korkutuyor yani 😔
belisslinaa Senay1 bebek hareketleri 28. Haftaya kadar düzensiz oluyor kendini stres yapma ondan da olur
zk92 Senay1 ben de küçük küçük pıt pıt ları hissediyordum. 2 gündür hissetmiyorum. Ben dr korkuyorum açıkçası. Streste yaptım biraz. Yarın sağlık ocağında izlemim var. Orada kalp atışına bakacaklar. Umarım bir sıkıntı olmaz. Daha yeni gittim kontrole de.
Senay1 belisslinaa teşekkür ederim aynen ondandır belki karnımda batma gibi acılar oluyor sizde de oluyor mu yoksa doktoruma söyleyim mi