Sarekrlngc Esr_a ben o kadar çok şey duydum ki hangisine inanacağımı geç hangisine güleceğimi şaşırıyorum
2pati1baby Esr_a bu şey gibi bir şey oluyor sakız yuttum bebeğime yapışır mı😂 aldırış etmeyin bu tür şeylere
Hafise Esr_a batıl inanç 😁 kaç kasa yedim hatırlamıyorum kokusuna dayanamayıp alıyoz küçük kasayla valla
Mavi87 Esr_a canım ye, olurmu hiç öyle şey. Benim arkadaşım neredeyse 9ay yedi, aşerdi hep çileğe. Hiçbişey olmadı. Hurafe onlar
mavilibisey Esr_a o zaman benim miniğim benekli doğacak 😁 hadi nar filan duydum neyse de çilek ne alaka? hurafe bunlar bacım. eskiler çilek pahalı diye bahane bulmuşlar her şeye 😁
Keremiko Esr_a her yedigimize bakar olduk. Rahat birakmak lazim biraz. Yeri geldi maydonoz da yedim yeri geldi bakla da yedim cilek de. Asiriya kacmayinca Allahin izniyle bir sey olmaz
Feyza-nur Esr_a ilk defa duyuyorum okudugum kitaplarda çok faydalı dediği için ben sürekli yiyiyorum valla 😂
Keremiko Mavi87 geçen almistim. Mevsimi ya bi bakim dedim. kimisi doktorum sakin yeme dedi yazmis. Kimisi zehirleyebiliyormus yazmis. Doguktan sonra cocuklara verilmiyormus 7 yasina kadar denmis. Sonuc: gozlerimi kapadim pisirip yedim😂
Tgceulg Esr_a ben çok çilek tüketiyorum o zaman çocuğumun heryeri lekeli olur inanmıyorum öyle şeylere ya