Merhaba arkadaslar. Elimde yeni aldiigim golik asit iod b12 iceren folik asit tablet var. Onceki doktorum vermisti. Simdiki doktorum ise tiroitin iyi bunu kullanma dedi baska bi tane verdi. Ben de elimde kalmasin diye birine vermek istiyorum. Sadece kargo aliciya ait olmak uzere gonderebilirim. İsteyen varsa yazabilir🙂