Aynuromerbyr12 Günaydın güzel anne adayları acaba gebelik aşıları hangi ayda başlıyor kaçıncı haftada açılarınızı oldunuz
Mutiess Aynuromerbyr12 20. Haftada başlıyor 21. Haftamda ebe çağırdı daha sonra ki aşım 1 ay sonra oldu 💓