Dün sağ kasığımda geçmeyen bir ağrı oluştu medipol mega acile gittik nöbetçi kadın doğum doktoru vardı hiçbir bilgilendirme yapmadı dış doktormuş zorla ağzından laf aldık. Tek dediği bebekte bişey yok detaylı ultrasona gir. İçimiz rahat etmedi verdiği tahlilleride yaptırmadım normaldede medipol megaya gidiyorum kendi doktoruma bu güne randevu aldım doktoruma çok güveniyorum en azından içim rahat eder ne derse o testi yaptırırım ağrım biraz hafifledi bu gün. Nöbetçi doktor sürekli detaylıya gir dediği için detaylı ultrason randevusuda aldım 19+6 yım bu gün doktor geçen ayki kontrolümde bebek 2 gün önden gidiyor demişti yani ultrasona göre 20+1 gibi olucam detaylı yaparmı dersiniz