Bebekbaylar canım merhaba benim bhcg 2.23 mom pap a 0,52 biyokimyasal 1:169 senınkınden daha kötü . Down sendromda ortalama değerler pappa 0.40 hcgde 2 momun üstünde olursa sıkıntı . Tek basına hcg nın yüksek olması cok anlamlı değil . Belki ilerde gebelik tansıyonu cıkabilir diye biliyorum .