Kızlar normalde evimde aleo vera bitkisi var. Ama hergün onu kesip uygulamak falan çok zahmetli geliyo. Önceden temizleyip dolaba koyuyodum ama öyle de bekleyince etkinliğini kaybediyo bence öyle hissettim. Pratik olsun diye Gratisten aleo veralı jel aldım. Orda bi kız vardı baya iyi nemlendiriyo kullanıyorum falan diyince aldım, ama şimdi emin değilim kullanıp kullanmamakta. İçerikten pek anlamıyorum bişiler yazıyo ama zararı olur mu ki. Karnıma falan sürcem bide