34_21_23 Ayazzzzzz ilk yıkamayı soruyorsanız ben 30 derecede kısa programda yıkayacam. Ondan öncede mark makine temizleyici aldım onunla makineyi temizledikten sonra yıkarım. Sonrakilerde zaten bebeğim bu dünyaya da pisliğine de alışır 😂
Llmrcn92 Ayazzzzzz ben hassas ayarda 30 derecede yıkadım. Sıkmayı da en dusuk seviye 400 de yaptım. El örgüsü hırka patikleri de yünlü-elde yıkama ayarında ayni derece de yıkadım.
Sehertass Ayazzzzzz canım ben hepsini renkli bryaz ayırıp 15 dklık programda yıkaadım sonucta temiz kıyafet sadece tozu gitsin diye o şekilde yaptım